کتاب صوتی سه شنبه ها با موری اثر میچ البوم

0 24

افراد زیادی در زندگی همه ی ما رفت و آمد داشته اند اما تعداد انگشت شماری تا ابد همراه ما هستند و در فکرمان، حضورشان را زندگی می کنیم.
موری، یکی از همین افراد تأثیرگذار در زندگی میچ است. با وجودی که سالها از آخرین دیدارشان می گذرد اما میچ او را از یاد نبرده و جایی در درون خود، منتظر بازگشت موری است. کمتر استادی می تواند چنین رابطه ی زیبایی با شاگردش برقرار کند اما موری، گنجینه ای از تجربه های تلخ و شیرین است که به او آموخته چگونه قشنگ ترین لحظه ها را برای اطرافیانش رقم بزند. در ملاقات های سه شنبه ی این “مربی و بازیکن” است که مسیر زندگی میچ به گونه ای تغییر می کند که از او فرد تازه ای می سازد.
میچ آلبوم، نویسنده ی بزرگ امریکایی، هیچ گاه دست به قلم نمی برد مگر این که حرفی برای گفتن داشته باشد؛ البته که آمار فروش کتاب هایش هم این موضوع را تأیید می کند. در کتاب “سه شنبه ها با موری” با هفته های پایانی زندگی موری همراه می شویم؛ میچ خاطرات خود با استاد محبوبش را به زیبایی به تحریر درآورده به گونه ای که می توان لحظه لحظه با احساس او همراه شد. این داستان که بر اساس بخشی از واقعیت زندگی میچ آلبوم نوشته شده تا هفته ها در صدر پر فروش ترین های امریکا و جهان قرار داشته است. داستان، سراسر تجربه است اما نویسنده توانسته خود را از ورطه ی کلیشه دور نگه دارد و همین هم بزرگ ترین هنر او به شمار می رود.

دانلود کتاب صوتی سه شنبه ها با موری اثر میچ البوم

کتاب صوتی سه شنبه ها با موری بر اساس اثر مشهور میچ آلبوم است که در سال ۱۹۹۷ انتشار یافت و تا به امروز یکی از پرفروش ترین آثار نیویورک تایمز به شمار می رود. داستان و شخصیت های واقعی و نگارش زندگی نامه ای، بر تاثیرگذاری اثر آنچنان افزوده است که در سال ۱۹۹۹ فیلمی با همین نام (Tuesdays With Morrie) به تهیه کنندگی اپرا وینفری ساخته شد…

دانلود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.