دانلود رمان

رمان هایی که در زیر لیست شده اند، توسط نوار، مرجع کتاب های صوتی به صورت کتاب صوتی درآمده است که می توانید آنها را دانلود کنید :

دانلود رمان کوری اثر ژوزه ساراماگو :

کتاب صوتی كوري اثر ژوزه ساراماگو، اثری تمثيلي ، بيرون از حصار زمان و مكان، يک رمان معترضانه اجتماعي، سياسي است كه آشفتگي اجتماع و انسانهاي سر در گم را در دايره افكار خويش و مناسبات اجتماعي تصوير مي‌كند. ژوزه ساراماگو، نويسنده پرتغالي، كه بارها نامزد جايزه نوبل ادبيات شده بود، سرانجام ، و دير هنگام – در سن ۷۶ سالگي – موفق شد در سال ۱۹۹۸ اين جايزه را از آن خود وكشورش كند. آثار اين رمان نويس و شاعر كه به عبارتي رئاليسم جادويي را با انتقادات گزنده سياسي مي‌آميزد به ۲۵ زبان ترجمه شده است…

دانلود کتاب صوتی کوری

دانلود رمان ربکا اثر دافنه دو موریه :

کتاب صوتی ربکا، بر اساس رمان معروف دافنه دوموریه، نویسنده مشهور انگلیسی است که در سال ۱۹۳۸ به رشته تحریر درآمد. این کتاب پس از انتشار، به سرعت مورد توجه مخاطبین و منتقدین قرار گرفت تا جایی که در سال ۱۹۴۰ آلفرد هیچکاک اقتباس سینمایی از این اثر کرد. فیلم سینمایی ربکا با بازی لارنس الویه و جوآن فونتین در سال ۱۹۴۱ موفق به دریافت جایزه اسکار شد.
سبک نوشتاری، شخصیت پردازی های دقیق و روانشناسانه، تصویرگری های هنرمندانه و داستانی پرتعلیق از ویژگی های بارز رمان ربکا است که باعث شده پس از هفت دهه هم چنان جز پرفروش ترین رمان ها در سراسر دنیا باشد…

دانلود کتاب صوتی ربکا

دانلود رمان قمارباز اثر فیودور داستایوسکی :

آلکسی ایوانیچ، راوی خوش‌زبان و پُر حرف این کتاب را نباید یک آدم وراج دانست! او یک روسی خوش‌مشرب است که هرجا بخواهد دندان روی جگر می‌گذارد و لام تا کام حرف نمی‌زند، اما اگر قرار باشد خودی نشان بدهد و به‌خصوص دهان آن یارو فرانسویه را ببندد تا دل‌تان بخواهد شیرین‌ زبانی می‌کند.
راوی این کتاب صوتی فقط یک قمارباز کارکشته نیست، او یک عاشق تمام عیار نیز هست که گاهی دلش می‌خواهد از شدت عشق و جنون، معشوقه‌اش را خفه کند اما بعد معترف می‌شود که : “اگر دست به کشتنت بزنم، ناچار می‌شوم خودم را هم بکشم، ولی خب تا جایی که ممکن باشد کشتن خودم را به تاخیر می‌اندازم بلکه درد بی‌درمان بی‌تو بودن را احساس کنم”. عشق‌های روسی این طوری‌اند، حتی شدیدتر از این، آن‌هم با وجود رقبای جدی و سرسخت و ثروتمند! باید یادداشت‌های آلکسی بینوا را بخوانید تا دست‌تان بیاید روس‌ها چطور عاشق می‌شوند.

دانلود کتاب صوتی قمارباز